Thursday, September 10, 2015

1995 წელი - ამო სვანეთის თავზე

1995 წელის მე 17 წლის ვიყავი (მე ზუგდიდელი ვარ), თუ გახსოვს შენ მაშინ იყო ვიდეო ბუმი, ღამეებს ვათენებდით, კასეტებს ვშოულობდით და ა.შ. და ერთხელ დავრჩით ასე ღამის 3 საათამდე. ეს ჩვენი "ვიდეოიანი" მეგობარი ცხოვრობდა აფხაზეთისაკენ მიმავალ გზაზე და თუ იცი იქ დიდი ხიდია, რომლის მარჯვენა მხარე თუ სოხუმიდან მოდიხარ გაჰყურებს სვანეთის მთებს ჩრდილოეთისკენ. ხოდა მოვდიოდით ღამე სახლში და ამ ხიდზე რომ ავედით (მანქანით ვიყავით) ვნახეთ რომ ერთი გრუზავიკი გაჩერებულია შუა ხიდზე და მძღოლი ცას უყურებს. გავჩერდით ჩვენც და რომ ავიხედეთ ცაში დავინახე დიდი, უშველებელი კონცენტრური წრეწირები, რომლებიც არ ვიცი ბრუნავდნენ თუ ბრწყინავდნენ(?) ეს ჩემი ნათესავი რომელიც მანქანას მართავდა ისეთი ტიპია დაიკიდა ეს ყველაფერი, ტარიელკააო კი ჩაილაპარაკა და ჩაჯდა მანქანაში, მე პირგაღებული ვუყურებდი ამ მოვლენას, ცოტა ხნის შემდეგ სადღაც ცენტრიდან მარჯვნივ ქვევით დისკო გაჩდა, ღია სალათისფერი და მერე ყველაფერი გაქრა. რამოდენიმე დღეში მე პირველად წავიკითხე გაზეთ "ტრუდში" სტატია რომელშიც აღწერილი იყო ამო.

ჯანო ჟვანია

No comments:

Post a Comment