Wednesday, September 9, 2015

1996 წლის დეკემბერი - ღამის სტუმარი


"ეს ამბავი 1996 წლის დეკემბერში მოხდა. მე ავადმყოფობის გამო საწოლს ვარ მიჯაჭვული და ფანჯარასთან ახლოს ვწევარ. ფანჯარა ღია მქონდა და ღამს 4 საათზე იგი დავკეტე.

ღამე სიცივემ გამაღვიძა ფანჯარა ღია იყო. საათი 4 საათსა და 45-50 წუთს აჩვენებდა. ჩემს გვერძე 1 მეტრის მოშორებით ინვალიდების ეტლი იდგა და მასზე დაყდნობილი სკაფანდრში ჩაცმული ფიგურა მე მიყურებდა. სახე სიბნელის გამო ვერ გავარჩიე, მაგრამ ის კი მახსოვს, რომ მისი ტანსაცმლის ფერი მოშავო-მონაცრისფრო იყო. მე წამოვიწიე, რომ კარგად დამეთვალიერებინა იგი მაგრამ ის უეცრად გაქრა. ამ მომენტში მე დავინახე მესამე და მეოთხე სართულებს შორის დაკიდებული მთვარის მსგავსი ალისფერი გორგალი. მე ერთი დაძახება"უცხოპლანეტელებო მოდით მომარჩინეთო" ძლივის მოვასწარი. ის აფრინდა და ელვისებურად ჰორიზონტს მიეფარა.

მეორე დილას 11 საათზე ჩემი ექიმი მოვიდა. მე მას და ჩემი ოჯახის წევრებს ყველაფერი მოუყევი. რათქმაუნდა მათ არ დამიჯერეს. მაგრამ საღამოს 19 საათზე "ნოვოსტმა" გადმოსცა, რომ იგივე საათზე როცა მე ამო ვნახე დედამიწის სხვადასხვა ქვეყნებში შემჩნეულ იქნა ამო. რამოდენიმე დღის მერე კი საქართველოს ტელევიზიამაც გამოაცხადა, რომ საქართველოს მფრინავმა თეფშმა გადაუფრინაო.

ამ ამბაბს კიდევ ერთი საინტერესო, ფაქტი უძღოდა წინ: ამ შემთხვევამდე ღამღამობით სამზარეულოში და ტელევიზორის სიახლოვეს ხმაური ისმოდა."
 
 

No comments:

Post a Comment